طرح تجارت انتشار گازهای گلخانه ای انگلستان
نوشته شده توسط : Mihayloo

سازمان طرح تجارت انتشار گازهای گلخانه‌ای بریتانیا، متشکل از چهار دولت بریتانیا، در حال راه‌اندازی یک سرویس جدید برای سهامدارانی است که می‌خواهند به‌روزرسانی‌های مستقیم در ETS بریتانیا را دریافت کنند.

مشترکین اعلان‌هایی در مورد این طرح دریافت خواهند کرد، از جمله راهنمایی‌ها و الگوهای اداره ETS بریتانیا، قوانین، خط‌مشی و مشاوره‌ها.

طرح تجارت انتشار گازهای گلخانه ای انگلستان

طرح تجارت انتشار گازهای گلخانه ای بریتانیا (UK ETS) یکی از سیاست های کلیدی است که توسط بریتانیا برای رسیدگی به انتشار گازهای گلخانه ای و کمک به تحقق اهداف کاهش انتشار در سال 2020 معرفی شده است. ETS بریتانیا همچنین به هدف اسکاتلند برای کاهش 75 درصدی انتشار CO2 تا سال 2030 و انتشار صفر خالص تا سال 2045 کمک خواهد کرد.

تاسیسات و اپراتورهای هواپیما تحت پوشش ETS انگلستان، آنهایی هستند که فعالیت های فهرست شده در جدول 2 از دستور تجارت انتشار گازهای گلخانه ای 2020 را انجام می دهند. این فعالیت ها شامل احتراق، تولید و فرآوری فلزات، تولید مواد شیمیایی، صنایع معدنی، خمیر و کاغذ می شود. صنایع، جذب و ذخیره کربن و پروازهای خروجی یا ورود به بریتانیا.

این صفحه وب برای کمک به اپراتورها یا سایر مسئولین مدیریت انتشار کربن با ارائه اطلاعات و راهنمایی های لازم برای مشارکت در ETS انگلستان طراحی شده است.

به‌روزرسانی‌های ETSWAP بسته می‌شوند و به PMRV منتقل می‌شوند

در زیر پیام مهمی از سوی اداره ETS انگلستان در رابطه با انتقال به سیستم جدید PMRV ارائه شده است. همانطور که آموزش داده شد، در این زمان به استفاده از ETSWAP ادامه دهید، اکنون می توانید برنامه های کاربردی را در ETSWAP ارسال کنید.

ما در حال ارائه به روز رسانی در مورد توسعه سیستم "PMRV" هستیم که جایگزین سیستم فعلی ETSWAP خواهد شد. در ژوئن 2022، از اپراتورهای ثابت خواستیم که از اکتبر 2022 برای دسترسی به سیستم جدید آماده باشند. اپراتورهای هواپیما به عنوان بخشی از فاز دوم در سال 2023 برنامه ریزی شده بودند.

از کمک شما در آماده سازی برای این تغییر متشکریم. متأسفانه، همانطور که در ابتدا ذکر شد، دسترسی از اکتبر 2022 آغاز نخواهد شد. همه اپراتورها باید به استفاده از ETSWAP برای فعالیت‌های انطباق خود، از جمله ارائه تغییرات مجوز، اعلان‌ها و گزارش‌های انتشار سالانه 2022، تا زمان اطلاع بعدی ادامه دهند. برای ادامه استفاده از ETSWAP نیازی به انجام هیچ اقدام دیگری نیست.

این پروژه اخیراً یک ارزیابی بتا سرویس دیجیتال دولتی را تصویب کرده است که پیش نیازی برای اجرای سیستم در GOV. UK است. این یک نقطه عطف مهم است و ما از اپراتورها و تأیید کنندگان پشتیبانی ارزشمندی که با شرکت در آزمایش کاربر این سرویس ارائه کرده اند بسیار قدردانی می کنیم. با این حال، برخی از زمینه‌های توسعه همچنان در حال پیشرفت هستند، بنابراین ما در حال بررسی نحوه بهترین راه‌اندازی سرویس جدید هستیم. ما می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که اپراتورها راحت‌ترین انتقال ممکن را دارند و در این مورد، زمان کافی برای آماده شدن برای مهلت‌های انطباق در سال 2022 دارند.

ما درک می کنیم که این تاخیر ممکن است ناامید کننده باشد. لطفاً مطمئن باشید که هر کاری که تا به امروز برای آماده شدن برای انتقال انجام داده اید هنوز معتبر است. پاسخ‌های نظرسنجی ارسال شده در ماه آگوست همچنان برای آماده شدن برای ورود استفاده خواهد شد و داده‌هایی که اپراتورها قبلاً برای اهداف بایگانی دانلود کرده‌اند، نیازی به دانلود مجدد ندارند. هنگامی که برنامه راه اندازی اصلاح شده ای داشتیم، جزئیات را به شما اطلاع خواهیم داد، تا اطمینان حاصل کنیم که زمان کافی برای انتقال به سیستم جدید وجود دارد. این شامل زمان دانلود هر داده باقی مانده در سیستم ETSWAP می شود.

لطفاً در صورت هرگونه سؤال در مورد سرویس جدید با ما در PMRV@BEIS. gov. uk تماس بگیرید. برای هرگونه سؤال در مورد ETSWAP و رویکرد انطباق 2022، لطفاً با تنظیم کننده خود تماس بگیرید. همچنین می توانید اطلاعات بیشتر را در https://www. gov. uk/government/publications/participating-in-theuk-ets/participating-in-the-uk-ets#permitting-monitoring-reporting-and-verification بیابید.

PMRV Team UK ETS Authority

برنامه های روش شناسی نظارت

تمرین جمع‌آوری داده‌ها در تابستان 2019 از شما می‌خواست که گزارشی در مورد سطوح فعالیت نصب خود (گزارش داده‌های پایه) و همچنین طرحی که نحوه جمع‌آوری آن اطلاعات را نشان می‌دهد (MMP طرح روش‌شناسی نظارت) به ما ارسال کنید. گزارش های داده های پایه برای محاسبه سطح تخصیص رایگانی که نصب شما برای دوره 2021 تا 2025 دریافت می کند استفاده می شود. روند محاسبه تخصیص شما در حال حاضر ادامه دارد. طرح روش شناسی نظارت (MMP) همچنین شامل نحوه نظارت بر اطلاعات مربوط به سطح فعالیت نصب خود در آینده است. این طرح باید در حال حاضر اجرا شود زیرا اولین گزارش در مورد سطوح فعالیت سالانه شما در سال 2021 به ما ارائه خواهد شد. این باید نشان دهد که ما به دنبال چه چیزی خواهیم بود. یادداشت راهنمایی با جزئیات بیشتر در مورد مقررات تغییر سطح فعالیت و روند گزارش به روز خواهد شد. در بخش موارد مرتبط قابل مشاهده است.

اطلاعات در مورد طرح انصراف از بیمارستان ETS انگلستان و ساطع کننده های کوچک و امیترهای فوق کوچک

ETS بریتانیا یک طرح انصراف را برای اپراتورهای بیمارستانی و قطره چکان های کوچک ارائه می دهد که به آنها امکان می دهد بدون نیاز به شرکت در مزایده کمک هزینه در ETS انگلستان شرکت کنند. اطلاعات بیشتر در مورد مشارکت در ETS انگلستان برای این اپراتورها را می توان در Gov. UK - شرکت در طرح تجارت انتشار گازهای گلخانه ای انگلستان (UK ETS) از 1 ژانویه 2021 پیدا کرد.

از طرف بریتانیا، SEPA «فهرست بیمارستان‌ها و ساطع‌کننده‌های کوچک برای سال‌های 2021-2025» تأسیساتی را منتشر کرد که طبق ماده 27 دستورالعمل از 1 ژانویه 2021 از ETS اتحادیه اروپا مستثنی می‌شوند – تأسیساتی که طبق طرح ماده 27 مستثنی می‌شوند. با برنامه 7 از دستور طرح تجارت انتشار گازهای گلخانه ای 2020، یک تاسیسات تحت ETS UK یک بیمارستان یا قطره چکان کوچک برای سال های طرح در دوره تخصیص 2021-2025 است، اگر نصب در لیست گنجانده شود.

ساطع کننده های فوق العاده کوچک

انگلستان ETS یک طرح انتخابی را برای انتشار دهنده های فوق العاده کوچک ارائه می دهد ، و این امر محرومیت از ETS اصلی تاسیسات را که کمتر از 2500 TCO2EQ در سال منتشر می شود (به استثنای انتشار زیست توده) فراهم می کند. مطابق با برنامه 8 طرح معاملات انتشار گازهای گلخانه ای GRENUSE GASHORE 2020 ، نصب تحت ETS انگلستان یک انتشار دهنده فوق العاده کوچک برای سالهای طرح در دوره تخصیص 2021-2025 در صورت نصب در نصب ها است که از بین رفته است. در لیست 27 لیست طرح.

اطلاعات بیشتر

راهنمایی ها و اطلاعات بیشتری را می توان در صفحات مقامات ETS انگلستان یافت: شرکت در طرح معاملات انتشار گازهای گلخانه ای انگلستان (UK ETS) از 1 ژانویه 2021

برای هرگونه سؤالات مربوط به سیاست های کلی در مورد ETS در انگلستان ، می توانید از طریق انتشار گازهای گلخانه ای ، انرژی و استراتژی صنعتی از طریق انتشار. trading@beis. gov. uk برای هرگونه سؤال از اپراتورهای مربوط به نصب خاص شما تماس بگیرید. برنامه های انتخابی انگلیس ، لطفا با تنظیم کننده خود تماس بگیرید:

  • اسکاتلند - emission. trading@sepa. org. uk
  • ولز - ghghelp@naturalresourcewales. gov. uk
  • ایرلند شمالی-انتشار. trading@daera-ni. gov. uk
  • انگلیس-ethelp@enriment- agency. gov. uk

مجازاتهای مدنی

شرکت کنندگان یا اپراتورهایی که از الزامات قانونی خود پیروی نکرده اند و مجازات دریافت کرده اند:

Diageo Scotland Limited

عدم رعایت آیین نامه 9 آیین نامه معاملات انتشار گازهای گلخانه ای 2012. یک فعالیت تنظیم شده در مجتمع Roseisle ، Elgin ، Moray از 1 ژانویه 2013 تا 23 ژوئیه 2019 بدون مجوز انجام شد.

پنالتی 507،624. 78 پوند (منتشر شده در سپتامبر 2022)

Diageo Scotland Limited

عدم رعایت آیین نامه 9 آیین نامه معاملات انتشار گازهای گلخانه ای 2012. یک فعالیت تنظیم شده در تقطیر گلن Ord و مالتینگ ها ، Muir of Ord ، Inverness از 1 ژانویه 2013 تا 23 ژوئیه 2019 بدون مجوز انجام شد.

مجازات 358،611. 92 پوند (منتشر شده در سپتامبر 2022)

Diageo Scotland Limited

عدم رعایت آیین نامه 9 آیین نامه معاملات انتشار گازهای گلخانه ای 2012. یک فعالیت تنظیم شده در Maltings Burghead ، King ، Elgin از 1 ژانویه 2013 تا 04 ژوئیه 2019 بدون مجوز انجام شد.

مجازات 346،153. 08 پوند (منتشر شده در سپتامبر 2022)

RWG (تعمیر و تعمیرات اساسی) محدود

عدم رعایت آیین نامه 9 آیین نامه معاملات انتشار گازهای گلخانه ای 2012. یک فعالیت تنظیم شده در مرکز آزمایش Tullos از 1 ژانویه 2013 تا 01 اوت 2017 بدون مجوز انجام شد.

مجازات 55،106. 53 پوند (منتشر شده در اوت 2018)

Shell (UK) محدود

عدم رعایت شرایط 4 اجازه انتشار گازهای گلخانه ای. این اپراتور کمک هزینه های کافی را برای پوشش انتشار گازهای گلخانه ای سالانه خود از نصب در کارخانه Fife NGL تا 30 آوریل 2013 ، 30 آوریل 2014 و 30 آوریل 2015 تسلیم نکرد.

مجازات 40،056. 00 پوند (منتشر شده در ژوئیه 2018)

Engie FM Limited

عدم رعایت شرایط 4 اجازه انتشار گازهای گلخانه ای. این اپراتور کمک هزینه های کافی را برای پوشش انتشار گازهای گلخانه ای سالانه خود از نصب تا 30 آوریل 2015 تسلیم نکرد.

مجازات 35،224 پوند (منتشر شده در ژوئن 2018).

Pelagia UK Limited

عدم رعایت آیین نامه 9 آیین نامه معاملات انتشار گازهای گلخانه ای 2012. یک فعالیت تنظیم شده در Greenwell Place ، East Tullos از 1 ژانویه 2013 تا 22 اکتبر 2018 بدون مجوز انجام شد.

پنالتی 133،098. 15 پوند (منتشر شده نوامبر 2021)

Shell (UK) محدود

عدم رعایت شرایط 2 و 4 مجوز انتشار گازهای گلخانه ای. این اپراتور به طور دقیق انتشار گازهای گلخانه ای از سال گزارش 2018 را از نصب در کارخانه FIFE NGL تا 31 مارس 2019 گزارش نداد و یا کمک هزینه های کافی را برای پوشش کلیه انتشار گازهای گلخانه ای تا 30 آوریل 2019 تسلیم کرد.

پنالتی 4،906. 16 پوند (منتشر شده فوریه 2022)

Shell (UK) محدود

عدم رعایت شرایط 2 اجازه انتشار گازهای گلخانه ای. این اپراتور تا 31 مارس 2021 از تولید گزارش سال 2020 به طور دقیق انتشار گازهای گلخانه ای را از سال گزارش سال 2020 از نصب در کارخانه گاز سنت فرگوس گزارش نداد.

مجازات 3،750 پوند (منتشر شده فوریه 2022)

با ما تماس بگیرید

اگر سؤالی دارید یا به هرگونه جنبه ای از ETS نیاز به اطلاعات یا مشاوره بیشتری دارید ، لطفاً با ما در emission. trading@sepa. org. uk تماس بگیرید.





:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: